چه مقدار ، چقدر توافق سوریه شهرهای

چه مقدار ، چقدر: توافق سوریه شهرهای اخبار بین الملل

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار حوادث عکس + پایان 4 سال فرار عامل قتل در شهربازی

مرد جوان که در جریان میانجیگری دعوای میان چند جوان در شهربازی ارم دست به جنایت زده بود، بعداز چهارسال فرار بازداشت شد. 

عکس + پایان 4 سال فرار عامل قتل در شهربازی

پایان 4 سال فرار عامل قتل در شهربازی +عکس

عبارات مهم : ایران

مرد جوان که در جریان میانجیگری دعوای میان چند جوان در شهربازی ارم دست به جنایت زده بود، بعداز چهارسال فرار بازداشت شد.

به گزارش جام جم، شامگاه 12 مهر سال 92 مردی با پلیس پایتخت کشور عزیزمان ایران تماس گرفت و از درگیری خونینی میان چند جوان در شهربازی ارم خبر داد.

ماموران با حضور در آنجا با جسد پسری 24 ساله رو به رو شدند که با ضربه چاقو به سرش فوت کرده بود. با گزارش این جنایت به بازپرس مرادی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران، وی به ماموران دستور داد از این جنایت رازگشایی کنند.

عکس + پایان 4 سال فرار عامل قتل در شهربازی

ماموران ابتدا به تحقیق از دوستان مقتول پرداختند. یکی از آنها به افسر تحقیق گفت: من و دوست دیگرم و مقتول جهت تفریح به شهربازی ارم رفته بودیم که میان ما و افراد دیگری دعوایی رخ داد که در جریان درگیری مرد جوانی که انگار با همسرش در پارک بود با چاقو به دوستم حمله کرده و او را با ضربه چاقو کشت و بعدهم فرارکرد.

در مرحله بعدی ماموران به تحقیق از افراد حاضر در پارک ارم پرداختند که معلوم شد آنها نیز شاهد دعوای خونین بوده اندو گروه دیگری نیز در این دعوا شرکت داشته اند که متواری شدند. ماموران دیگر طرفین دعوا را هم شناسایی و به تحقیق از آنها پرداختند که معلوم شد دعوا را ابتدا مقتول و دوستانش به راه انداخته اند و می درخواست کردند بدون نوبت از وسایل شهر بازی استفاده کنند. دعوا میان دو گروه رخ داده و قاتل را نمی شناسند. او قصد میانجیگری داشته که این جنایت رخ داده هست. آنها نام و نشانی از متهم فراری نداشتند.

مرد جوان که در جریان میانجیگری دعوای میان چند جوان در شهربازی ارم دست به جنایت زده بود، بعداز چهارسال فرار بازداشت شد. 

ماموران در این سال ها در جست وجوی متهم بودند تا این که با گذشت چهارسال از این جنایت سرنخ هایی به دست آوردند که نشان می داد متهم فراری حوالی میدان قزوین پایتخت کشور عزیزمان ایران در رفت و آمد هست. او را زیرنظر گرفتند و بعد از اطمینان از این که او همان متهم هست، دوم اردیبهشت امسال بازداشتش کردند .

متهم 29 ساله به نام احسان دیروز در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی پایتخت کشور عزیزمان ایران مورد تحقیقات قضایی قرار داده شد و با اعتراف به جنایت گفت: آن شب من و همسرم جهت استفاده از وسایل بازی پارک ارم به آنجا رفتیم. مقتول و دو نفر از دوستانش که تاکنون آنها را ندیده بودم هم در آنجا حضور داشتند. آنها حال درستی نداشتند و هر طور شده است می درخواست کردند بدون نوبت از وسایل شهربازی استفاده کنند. به همین علت به زور داخل صف شدند، زمانی که با اعتراض من و دیگران روبه رو شدند، از ما فاصله گرفتند. آن سه جوان دست بردار نبودند و می درخواست کردند هر طور شده است بدون نوبت از وسایل بازی استفاده کنند کمی جلوتر رفتند و با چندینه جوان دعوا کرده و آنها را کتک زدند. جوان های کتک خورده ناراحت شده است و رفتند. ولی وقت کوتاهی نگذشته بود که بازگشتند ولی این بار شیشه و چماق به دست داشتند.

متهم به قتل ادامه داد: دعوا میان این دو گروه ازجوانان شکل گرفت. من تلاش کردم با حرف زدن به این دعوا آخر دهم و به قصد میانجیگری سمتشان رفتم که یکی از آنها جلوی همسرم به من فحش ناموسی داد. او چاقو داشت و به سمتم حمله کرد، ناراحت شدم و با هم درگیر شدیم. چاقویش افتاد و آن را برداشتم. خواستم او را بترسانم که چاقو ناخواسته به او اصابت کرد.

عکس + پایان 4 سال فرار عامل قتل در شهربازی

مردجوان افزود: بعد همراه همسرم به منزل بازگشتم. چند روز از منزل بیرون نرفتم و بعد از آن به همان بوستان رفتم و پرس وجو که کردم متوجه فوت آن جوان شدم. همسرم نمی دانست آن مرد را کشته ام. عذاب وجدان داشتم ولی می ترسیدم خودم را تحویل پلیس دهم. در این سال ها ماجرای جنایت را از همسرم و بقیه خانواده پنهان کردم. این مدت در پایتخت کشور عزیزمان ایران بودم و کارم پیک موتوری هست. متهم روانه بازداشتگاه اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت کشور عزیزمان ایران شده است و تحقیقات از او ادامه دارد.

واژه های کلیدی: ایران | جنایت | تحقیقات | شهربازی | پلیس پایتخت | اخبار حوادث


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار